Meno: | Martin
|
---|
Priezvisko: | Štefček
|
---|
Názov: | Vysoko úrovňové programovanie súčasných GPU
|
---|
Vedúci: | RNDr. Peter Borovský
|
---|
Rok: | 2006
|
---|
Blok: | PG
|
---|
Kľúčové slová: | Shader, CG, OpenGL, GPU, Relief texture mapping
|
---|
Abstrakt: | Cielom diplomovej práce je predstaviť možnosti grafického
hardveru. V prvej kapitole sa budeme zaoberať optimalizáciou
známej a rozšírenej geometrickej reprezentácií a síce NURBS
plochami. V druhej kapitole sa budeme zaoberať využitím MRT
(multiple render targets). Aby sme dobre predviedli silu
paralelizmu, ktorým súčasné GPU disponujú tak sa zameriame na
celulárne automaty. Ukážeme si jeho možnosti a obmedzenia pri tvorbe
rozšírených celulárnych automatov a ich rozšírenia o ďalšie
vlastnosti. Predstavíme si jednoduchý programovací jazyk na
programovanie takýchto celulárnych automatov a ich rozšírení.
Predvedieme si využitie na tvorbu statických textúr, ako aj
animovaných.
|
---|