| Dátum | Téma | Požiadavky na skúšku | Materiály (*Kurzíva = doplňujúce materiály ) | 
| štv 18.2. | 
Životný cyklus informačného systému Procesy vývoja softvéru Vodopádový vs. iteratívno inkrementálny model  | 
 Rozumieť týmto obrázkom:  Vodopád Iteratívny vývoj 1, 2  | 
Životný cyklus inf. systému  Procesy vývoja softvéru RUP - Prehľad  | 
| štv 25.2. | 
Trendy vo vývoji softweru 1:     Triedy v Pythone         (a JavaScripte a Ruby)     Objekty sa prepoužívajú  | 
Rozumieť ako fungujú triedy a volania metód v Pythone Vedieť uviesť niejaké príklady, ako môže byť prílišná objektová-orientovanosť škodlivá  | 
Pridávanie atribútov a funkcií do tried a objektov v Pythone (pokúsim sa zohnať niečo stručnejšie) prednáška - Stop Writing Classes  | 
| pon 29.2. | Požiadavky | slajdy | 
 Inžinierstvo požiadaviek, Požiadavky  | 
| štv 3.3. | 
Trendy vo vývoji softweru 2:     Funkcionálne programovanie  | 
Pure funkcia Výhody funkcionálneho programovania Perzistentné datové štruktúry Všetko potrebné na vypracovanie DÚ1  | 
Pure funkcia Purely functional programovanie Pure datové typy v Pythone *prednáška - Value Values *prednáška - Are we there Yet  | 
| štv 10.3. | 
Problémy I-I vývoja a črtajúce sa riešenia Use casy, scenáre, user stories UML 1  | 
Vedieť nakresliť use case/class/object diagram Silné stránky a slabiny UML  | 
*Contracting Guidance - USA Use case Scenáre UML Use Case Diagramy Class Diagram Object Diagram  | 
| pon 14.3. | Configuration management | slajdy | 
|
| štv 17.3. | Dependency injection a testovanie | 
Rozumieť týmto obrázkom Dependency injection Ako dependency injection pomáha pri testovaní Čo sú to generátory a na čo môžu byť dobré  | 
Úrovne testovania * Ako písať testovateľný kód Dependency injection Ako nerobiť dependency injection Generátory * Python a list comprehension  | 
| štv 31.3. | UML 2 | 
Vedieť nakresliť activity/sequence diagram Aspoň trochu vedieť nakresliť state/comunications diagram Mať základný prehľad o typoch UML diagramov Vedieť kombinovať diagramy/diagramy z textom aby to dokopy dávalo zmysel  | 
Prehlad UML diagramov Activity diagrams reference Sequence diagrams reference Príklady z prednášky  | 
| pon 11.4. | Logovanie | Vedieť ako zhruba funguje logovanie v Pythone | 
Logovanie v Pythone - Tutorial Logovanie v Pythone - Good practices * Logging Cookbook * Logovanie v knižniciach  | 
| štv 14.4. | Analýza, dizajn, architektúra | 
Hlavné disciplíny SE Analýza a dizajn - čo to je a ako sa to tvorí Čo je to architektúra systému a ako sa tvorí Dizajnové princípy YAGNI, DRY, Rule of 3 SOLID, Inversion of control  | 
Disciplíny SE Analýza vs design Softvérová architektúra Architektonicky signifikantné požiadavky * Architektonické štýly a patterny YAGNI, DRY + WET, Rule of 3 SOLID + vysvetlenie a príklady Composition over inheritance Inversion of Control  | 
| pon 25.4. | GIT | Ovládať základnú prácu s GITom teoreticky aj prakticky | Slajdy | 
| štv 28.4. | Analýza, design, architektúra 2 | 
Mať základnú predstavu o: Design patterny: Singleton, (Abstract) Factory, Object Pool, Chain of Responsibility, Command, Iterator, Observer, Strategy, Template Method, Null Object, Adapter, Composite, Decorator, Proxy Synchronized, Lock, Semaphore, Blocking Queue, Double Checked Locking, Future. Thread Pool Executor, Promise  |  
DesignPatterns synchronized, Lock, Semaphore, BlockingQueue Double Checked Singleton Java multithreading best practices Futures ThreadPoolExecutor Promises  |  
| štv 5.5. | Software engineering management | 
Active object, Reactor Projektovy management, aktivity a ciele Estimácie(problémy a metódy)  |  
Active Object,
Reaktor Slajdy s linkami  |  
| pon 9.5. | Implementácia a integrácia | Conding conventions a continuous integration | Osnova prednášky s linkami | 
| štv 12.5. | Agile | Osnova prednášky s linkami | 
Osnova prednášky s linkami *prednáška - The Land that Scrum Forgot  |  
| pon 16.5 | Dokumentacia, maintanence | 
slajdy |  
|
| štv 5 | LEAN | Osnova prednášky s linkami | 
Osnova prednášky s linkami |